Czadoman to jedna z największych polskich gwiazd muzyki tanecznej. W czasie swojej kariery wylansował mnóstwo hitów, z których najbardziej znanymi są „Ruda tańczy jak szalona”, „Chodź na kolana” czy „Bliźniaczki”, które osiągnęły ogromny sukces i wielomilionowe wyświetlenia.
Jest znany również z udziału w dziewiątej edycji popularnego programu „Taniec z Gwiazdami”, a także wygrania trzynastej edycji programu rozrywkowego Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo”.Czadoman jest jedną z najważniejszych postaci polskiej sceny rozrywkowej, który zrewolucjonizował muzykę taneczną swoją oryginalną postacią scenicznego superbohatera. Jego piosenki zdobywają setki milionów wyświetleń i cieszą się niesłabnącą popularnością, a każdy jego koncert przyciąga tłumy wiernych fanów, którzy z utęsknieniem czekają na kolejne wydarzenia z jego udziałem. Teraz Czadoman wychodzi do swoich fanów zupełnie nowym projektem–na rynku pojawiła się sygnowana jego imieniem „Ruda Wódka”, która tak jak jego piosenki, ma być idealną towarzyszką szalonych imprez w klubach i na domówkach, jak i kameralnych spotkań w gronie znajomych.
Ruda Wódka by Czadomanto przepalanka, czyli tradycyjny, polski trunek na bazie karmelu. Ma piękny, bursztynowy kolor, jest słodka i kusząca, a jednocześnie pełna charakteru i temperamentu. Czadoman osobiście wyselekcjonował ten trunek, który został wyprodukowany według klasycznej receptury.-Pomysł na Rudą Wódkę powstał w mojej głowie jako sposób na to, abym mógł zaskoczyć moich fanów czymś zupełnie nowym! Chciałem zamknąć w butelce odrobinę szaleństwa i zabawy, które staram się dostarczać moim słuchaczom poprzez koncerty i muzykę–mówi Czadoman.-„Ruda” to przepalanka, czyli tradycyjny, polski alkohol na bazie karmelu. Kojarzy mi się z czasami mojej młodości, kiedy zdarzało mi się pić domowej roboty, przepyszne przepalanki. Właśnie taki rzemieślniczy, domowy efekt chciałem osiągnąć w Rudej Wódce. Zależało mi na tym, żeby to był alkohol, który będzie w smaku taki, jaki zapamiętałem z czasów młodości–dodaje artysta. Czadoman osobiście wybrał idealny trunek podczas wielomiesięcznego procesu selekcji kilkuset próbek od producentów z Polski i ze świata. Przy okazji pogłębiał swoją wiedzę na temat degustacji alkoholi uczestnicząc w regularnych panelach degustacyjnych i szkoleniach z ekspertami.
- Chciałem podejść do tego etapu z jak największą uwagą i profesjonalizmem – w końcu miałem firmować ten alkohol swoją marką, więc musiał to być trunek, z którego mogę być dumny. Udało nam się znaleźć właśnie taki produkt, który spełniał wszystkie moje wymagania i smakował dokładnie tak, jak domowe przepalanki, które tak dobrze pamiętam z czasów młodości. Jestem dumny z tego, że tyle miesięcy ciężkiej pracy przyniosło tak dobry efekt – mówi Czadoman.- Oczywiście realizacja takiego projektu nie jest tanią sprawą – w sumie włożyłem w Rudą Wódkę około miliona złotych, ale wierzę, że rynek przyjmie Rudą Wódkę z otwartymi ramionami, a konsumenci docenią pracę, czas i środki które włożyłem w ten projekt. Planujemy mnóstwo ciekawych akcji promocyjnych, zarówno w mediach społecznościowych, jak i w „realu”. Zachęcam do obserwowania profili „Ruda Wódka” na Facebooku i Instagramie, możecie spodziewać się naprawdę odjechanych akcji! Kto wie, być może nawet spotkacie mnie w sklepie podczas kupowania „Rudej”.